Contact
 Kan ik ook telefonisch contact opnemen met jullie?
 Kan ik jullie ook bezoeken?
Reparatie en onderhoud
 Mijn instrument is aan onderhoud toe. Doen jullie dit ook?
 Mijn instrument is kapot. Hoeveel kost het om dit te laten maken?
 Mijn instrument is gevallen. Kunnen jullie een inschatting van de reparatiekosten maken?
 Ik moet vanavond spelen en mijn instrument doet het niet meer! Wat nu?
Prijzen
 Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
 Ik zie een artikel dat elders goedkoper geprijsd is. Kan ik dit ook bij jullie goedkoper bestellen?
Advies
 Ik zie een mooi artikel op de webshop, maar is dit geschikt voor mij?
 Mijn dochter gaat beginnen met dwarsfluitlessen. Welke dwarsfluit heeft ze nodig?
Voorraad
 Zijn alle producten in de webshop op voorraad?
 Kan ik ook bij jullie een artikel uitproberen of bekijken?
 Hoe lang duurt het om een artikel te bestellen dat niet op voorraad is?
 Ik zie bepaalde artikelen niet op jullie webshop staan. Verkopen jullie deze dan ook niet?
Levertijd
 Ik zie geen levertijd staan bij een artikel. Wat is de levertijd?
 Ik heb een artikel met spoed nodig, kan dit geregeld worden?
Retourneren
 Ik heb een artikel besteld, maar ben niet tevreden. Kan ik dit retourneren?
 Mag ik een artikel retourneren na het uitgeprobeerd te hebben?
Beste bezoeker, ook wij houden ons vanzelfsprekend aan alle regels ter bestrijding van het corona-virus. Onze winkeldeuren zijn nu weer voor u geopend!

Wilt u optimaal gebruik maken van onze tijd en expertise: maak toch even een afspraak, dan plannen we uw bezoek in en krijgt u onze onverdeelde aandacht.

Regelt u toch liever alles nog op afstand: dat kan ook. U kunt op onze webshop uw bestelling plaatsen. Nog niet ons gehele assortiment is online beschikbaar in onze webshop, maar wij kunnen u wel alles leveren. Neem contact met ons op en wij helpen u graag verder. Ook reparatie kunt u per post aanbieden. Neem even contact met ons op voor een afspraak.

Dank voor uw bezoek aan onze winkel!