Zijn jullie gewoon geopend gedurende de opheffingsuitverkoop?
Zeker! We zijn volgens reguliere openingstijden geopend tot en met 15 mei 2025, wanneer we de deuren en de webshop voor het laatst sluiten. Wilt u langskomen? We stellen het op prijs als u van tevoren even een afspraak maakt. Dank!
Zijn de instrumenten in de opheffingsuitverkoop nieuw?
Ja! Alle instrumenten in onze opheffingsuitverkoop zijn helemaal nieuw. Als een instrument gebruikt is of wanneer het B-stock is, zal dit altijd vermeld staan bij het instrument. U krijgt ook een jaar garantie en een gratis servicebeurt bij de aankoop van een instrument.
Kan ik na 15 mei nog langskomen voor reparatie en onderhoud?
Helaas sluiten onze deuren op 15 mei en kunt u ons niet meer bezoeken. Johan zal wel blijven repareren, maar op een lager pitje. U kunt dan altijd contact met hem opnemen om te zien of hij tijd heeft.
Ik zie een interessant geprijsd instrument, kan ik er daar meer van bestellen?
De opheffingsuitverkoop geldt alleen voor de instrumenten die we op voorraad hebben. Helaas kunt u dus niet meer bestellen dan onze voorraad. En de prijs geldt zolang de voorraad strekt.
Ik wil graag een instrument kopen, maar deze staat niet bij de opheffingsuitverkoop. Kan dit?
Dat kan in principe gewoon! De enige kanttekening is dat we geen extra scherpe prijs kunnen maken. U krijgt wel gewoon 1 jaar garantie vanaf het moment van aankoop.
Kan ik ook telefonisch contact opnemen met jullie?
Helaas zijn wij telefonisch niet meer bereikbaar na het sluiten van de winkeldeuren op 15 mei 2025.
Kan ik jullie ook bezoeken?
Onze winkeldeuren zijn gesloten op 15 mei 2025. Helaas kunt u ons niet meer bezoeken.
Kan ik jullie ook per WhatsApp bereiken?
Dat kan zeker! Het klinkt wat vreemd, maar gebruik ons vaste telefoonnummer +31402537518 om ons via WhatsApp een berichtje sturen. Houd er rekening mee dat de winkeldeuren gesloten zijn en we minder bereikbaar zijn. Een reactie kan dan wat langer op zich laten wachten.
Mijn instrument is aan onderhoud toe. Doen jullie dit ook?
Zeker! Wij hebben een gespecialiseerde werkplaats in onze winkel in Veldhoven. Daar verrichten we het onderhoud aan ieder blaasinstrument. We werken volgens planning, zodat u uw instrument zo kort mogelijk hoeft te missen. Neem voor een afspraak contact met ons op.
Mijn instrument is kapot. Hoeveel kost het om dit te laten maken?
Dat is een lastige vraag! Er kunnen heel veel dingen aan een instrument mankeren. Op afstand is dit feitelijk nooit correct te beantwoorden, zelfs met foto's niet. Neem contact met ons op om te bespreken wat we voor u kunnen betekenen. In het geval van grote schade bekijken we ook even in samenspraak met u of reparatie nog de moeite waard is.
Mijn instrument is gevallen. Kunnen jullie een inschatting van de reparatiekosten maken?
Dat kunnen we zeker. Helaas kunnen we dit niet op afstand. Neem contact met ons op om te overleggen wat we kunnen betekenen. Tevens kunnen we (eventueel na goedkeuring van de verzekering) uw reparatie inplannen en uw instrument weer helemaal in orde maken.
Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen die genoemd worden op onze website zijn inclusief 21% BTW.
De enige uitzondering is ons assortiment aan gebruikte instrumenten. Deze vallen onder de margeregeling en daarvoor geldt 0% BTW. De genoemde prijs is wel de prijs die u als consument betaalt, u ontvangt dan een factuur zonder BTW.
Zijn alle producten in de webshop op voorraad?
Nee. Gezien de enorme diversiteit aan artikelen in de blaasmuziekwereld, is het onmogelijk ieder artikel op voorraad te hebben. Uiteraard proberen we de gangbare artikelen altijd in huis te hebben. Wilt u de actuele voorraad van één of meerdere producten weten? Neem dan even contact met ons op, dan kunnen we u dat laten weten.
Kan ik ook bij jullie een artikel uitproberen of bekijken?
Helaas is dit niet meer mogelijk. Onze winkeldeuren zijn gesloten op 15 mei 2025.
Hoe lang duurt het om een artikel te bestellen dat niet op voorraad is?
We leveren alleen nog artikelen die we nog op voorraad hebben.
Ik heb een artikel besteld, maar ben niet tevreden. Kan ik dit retourneren?
Natuurlijk! U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten geretourneerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via webwinkel@deblaasinstrumentenspecialist.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mag ik een artikel retourneren na het uitgeprobeerd te hebben?
Zeker. U mag bij koop op afstand het bestelde artikel uitproberen zoals u dit ook in onze speciaalzaak zou kunnen. U dient wel voorzichtig om te gaan met het artikel (en eventuele accessoires en de originele verpakking). Eventuele beschadigingen zorgen voor waardevermindering van het artikel en we zijn dan helaas genoodzaakt deze bij u in rekening te brengen.
Voor meer informatie over het retourrecht, zie hierboven en bij onze Algemene Voorwaarden.